Resepi Ayam Goreng Rangup Paling Sedap

Resepi Ayam Goreng Rangup – Seperti biasa, anak-anak, seolah-olah Jadilah ayam tiada, tiada ikan. Jadi walaupun saya bersedia ikan kari dan sambal udang goreng, saya merasakan perlu memasak masakan berasaskan ayam. Nana mencadangkan bahawa yang rangup ayam goreng dia digunakan untuk memasak di Mesir. Menempah laynn gambar dan resipi Nya…

Seperti biasa, anak-anak, seolah-olah Jadilah ayam tiada, tiada ikan. Jadi walaupun saya bersedia ikan kari dan sambal udang goreng, saya merasakan perlu memasak masakan berasaskan ayam. Nana mencadangkan bahawa yang rangup ayam goreng dia digunakan untuk memasak di Mesir. Menempah laynn gambar dan resipi Nya…

Biarkan gandum resepi ayam goreng rangup atau resipi ayam jagung Pop

Resepi Ayam Goreng Rangup

Resepi Ayam Goreng Rangup

Bahan-bahan untuk membuat tepung goreng ayam satu resepi atau resepi Crispy Chicken Pop jagung adalah…

 

  • belah 2 dada ayam – dihiris keluar dan dipotong kiub tu tulang dada ayam… juga Jangan sia-siakan teras bersalut tepung goreng sekali n
  • 3 ulas bawang putih
  • 1 sudu teh lada hitam yang dihancurkan halus
  • Sedikit garam
  • 1 cawan tepung – Tambah sedikit garam dan perasa serta perasa-perasa yang digunakan untuk marinate ayam
  • 1 cawan bijirin nestle asal
  • 2 telur – putus udara pengasingan dan bekas di salah satu cabang untuk membuat bekas telur 2 la kan
  • Minyak untuk menggoreng
  • Sedikit perasa seperti serbuk kari atau serbuk perisa atau Mamee megi raksasa atau jika anda lebih suka manfaat leh campo rabbani cili-serbuk digunakan untuk marinate ayam

OK je tu je barang-barang Informasi… mudah dapur mesti mempunyai

Okey cara bagaimana untuk menyediakan resepi tepung rangup goreng ayam atau ayam Pop jagung resepi…

  1.  basuh ayam dan potong kiub… sternum yg dah tu keluarkan mana-mana bahagian kandungan kita Jangan sia-siakan semua tahu la frame cam ayam jadi sedap… masih belum mempunyai kandungan kandungan berhampiran tulang tu…
  2.  Perap ayam dengan bawang putih crushed, lada hitam, garam dan perisa-perisa seperti serbuk kari (dalam 1 sudu teh) atau bahan perasa atau bahan perisa megi tom yam atau boleh guna perasa boleh juga Mamee tu monster.
  3.  panggilan mesti diperap lagi ingat betul-betul… xde la wince je… dalam 15 minit hendaklah membuat tersedia semasa anda mahu telur anda dan biarkan ayam makan tu je wince.
  4.  sehingga itu, dan bersedia tepung bijirin kemudian disediakan telur 2 bekas Penyaman pengasingan… Ini bermakna anda semua akan mempunyai empat kat bekas ikut turutan menyusun baik-baik saja orang ramai…
  5. Pada mulanya, diikuti oleh mangkuk mangkuk telur tepung gandum, kemudian telur dan mangkuk mangkuk bijirin.
  6.  celup ayam dalam telur terlebih dahulu dan kemudian bergolek dalam tepung gandum, celup kemudiab lagi dalam telur dan bergolek di atas bijirin. boleh letak dalam pinggan pertama sehingga sedia baru dalam masakan atau terus lepas bijirin berenang goreng je…
  7.  Panaskan minyak di atas api sederhana dan goreng golden brown dan angkat kertas atau tisu untuk menyerap lebihan minyak… makan panas berenang sos, mayo atau keju…

Ini resipi kelemahan Tuhan apabila sejuk cucian… dah tak jadi hanya sesuai panas makan hokey… baik cuba resipi yang sihat ni hehe

Baca Juga : Resepi Ayam Goreng Kunyit Sedap

Demikian artikel tentang resepi ayam masak merah madu, semoga dapat bermanfaat untuk Anda. Sekian serta terimakasih!

Resepi Ayam Goreng Rangup Paling Sedap | Syatama Ginola | 4.5